قیمت فروش تلویزیون اولد ال جی 77b1 سال 2021
به وبلاگ جامع فناوری و موبایل های هوشمند خوش آمدید.
تاریخ : چهار شنبه 1 دی 1400
نویسنده : گروه برنامه نویسی اینفوجاب

مشخصات تلویزیون ال جی مدل 77B1 

از آنجا که تلویزیون اولد ال جی 77B1 از پیکسل های ساطع کننده نور برخوردار است؛ هنگام تماشای طولانی مدت برای چشم شما راحت تر می باشد. پنل های اولد ال جی همچنین با کاهش خطر انتشار گازهای گلخانه ای به عنوان گزینه ای سازگار با محیط زیست شناخته می شوند. تلویزیون 77 اینچ ال جی 77B1 قادر به ارائه زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه ای است در حالی که از VRR ، ALLM و eARC از آخرین مشخصات HDMI 2.1 هم پشتیبانی می کند.

این ویژگی ها امکان مشاهده صحنه هایی که دارای حرکات سریع هستند را با وضوح بالا فراهم می آورند و حتی می توانید گرافیکی روان و همگام را داشته باشید تا تجربه ای واقعی تر و شانس بیشتر برای برنده شده داشته باشید. ال جی به همکاری خود با شرکت های پیشرو صنعتی ادامه می دهد تا اطمینان حاصل شود که شما بهترین تجربه بازی را دارید. این شرکت با همکاری انویدیا و AMD تلویزیون خود را به گواهینامه های G-SYNC و AMD FreeSync ™ Premium مجهز کرده است.

بیشتر اولدهای 2021 نسبت به مدل‌های پیشین از طراحی و امکانات بهتر و بیشتری برخودار هستند که این موضوع از اهمیت زیادی برخودار است. در واقع پنل OLED در این تلویزیون‌ها با ظاهر بی‌نظیر و کیفیت تصویر فوق العاده‌ای وارد بازار گردیده و علاوه بر این، ال جی از جدیدترین نوع پنل OLED خود تحت عنوان OLED evo رونمایی کرده که موجب جلب توجه کارشناسان مربوطه شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این اولدهای جدید به مطلب جدیدترین تلویزیون‌های ال جی 2021 مراجعه کنید.

ریموت کنترل جادویی ال جی

همچنین چند قابلیت جدید مانند Next Picks و Magic Explorer به آن اضافه شده است. همچنین میتوانید از طریق فرمان صوتی و صحبت کردن به مدیریت تلویزیون بپردازید. این تلویزیون به شما اجازه میدهد تا برنامه های مورد علاقه خود را از فروشگاه LG دانلود و روی حافظه تلویزیون نصب کنید. تلویزیون 2021 ال جی B1 دارای ریموت کنترل جادویی LG است و لذت استفاده از تلویزیون برای شما بیشتر خواهد شد. این تلویزیون از قابلیت Sport Alert یا هشدار ورزشی پشتیبانی میکند و زمان شروع و پایان برنامه های ورزشی را به شما اعلام میکند. به کمک این قابلیت میتوانید نتایج بازی ها را نیز مشاهده کنید و هیچ یک از مسابقات را از دست ندهید.طراحی تلویزیون 77 اینچ ال جی بسیار زیبا و شیک است.

ویژگی های تلویزیون Oled 77B1

پردازنده قدرتمند به این معنا است که شما می توانید به درستی از نوآوری های هوش مصنوعی ال جی قدردانی کنید و 4 پورت HDMI 2.1 را برای اتصال کنسول های بازی نسل بعد را استفاده کنید. این بدان معنا نیست که شما فورا نیاز به خرید ساندبار دارید؛ برای استفاده های روزمره این صدا می تواند مناسب باشد اما کاربرانی که به صدای بالا برای مشاهده فیلم و اجرای بازی علاقه دارند می توانند با خرید ساندبار مشکل محدودیت صدای تلویزیون خود را حل کنند. هر چند ال جی سعی کرده است با استفاده از فناوری هایی مانند AI Sound Pro کیفیت صدا را تقویت کند اما هنوز نمی توانید کیفیت صدای سینمایی را دریافت کنید. تلویزیون 77 اینچ ال جی 77B1 یکی از دستگاه های با کیفیت بالایی است که در سال 2021 می توانید خریداری کنید.

حتی تعداد زیادی از گیمرهای حرفه ای از این طریق توانسته اند به میزان درآمدهای بالایی هم برسند. پس برای شمار زیادی از خریداران تلویزیون، توانایی آن در اجرای تخصصی بازی ها جزء فاکتورهای مهم می باشد. خوشبختانه، تلویزیون 77 اینچ ال جی B1 از امتیازات ویژه ای در این زمینه برخوردار می باشد. این تلویزیون می تواند خود را با تازه ترین نسخه ی کنسول های بازی هماهنگ کند.

این حالت همان دیدگاه اصلی فیلمسازان و تولیدکنندگان محتوا را به شما ارائه می دهد، بنابراین می توانید فیلم ها را با همان کیفیت اصلی مشاهده کنید. به طور خلاصه، تلویزیون 77 اینچ ال جی 77B1 که جزو اولدهای ال جی است دارای میلیون ها پیکسل ساطع کننده نور است که می تواند با خاموش و روشن شدن به یک کنتراست کاملا سیاه و بی نهایت دست پیدا کنند. این رنگ سیاه بهتر از آن چیزی است که در تلویزیون های ال ای دی دریافت کرده اید. بنابراین مهم نست که آنها هزاران نور پس زمینه را استفاده می کنند، تلویزیون های LED همچنان از تلویزیون های OLED عقب باقی می مانند.

بنابراین می توانید عملیات جستجو و بسیاری از کار های دیگر را فقط با حرف زدن انجام دهید و فرمان های صوتی را برای بسیاری از کارها ارسال نمائید. فناوری Dolby Atmos می تواند با استفاده از الگوریتم های پیشرفته کانال های مجازی را ایجاد کند و صدا را به صورت سه بعدی پخش کند. بنابراین صدا به صورت همه جانبه و فراگیر پخش خواهد شد تا کاربر بتواند صحنه های هیجان انگیز را به صورت کامل احساس کند خود را در دل صحنه ها قرار دهد.

فروشگاه تهیه برنامه ال جی LG Content Store این امکان را برای کاربر فراهم کرده است تا بتواند برنامه های مورد نیاز خود را در این فروشگاه تهیه نماید و در مواقع لازم از آن ها استفاده نماید. فناوری Air play 2 امکان اتصال وسایل هوشمند شرکت اپل را بدون واسطه برای شما فراهم می کند بنابراین شما می توانید از طریق این نوع دستگاه ها نیز با تلویزیون ارتباط برقرار کنید و داده های خود را به اشتراک گذاشته با کیفیت بالا در نمایشگر تلویزیون آن را ببینید.

این تلویزیون اولد دسترسی بی نهایت به محتوا را از طریق Netflix و Apple TV برای شما فراهم می کند و می تواند لیست بلندی از فیلم ها را در ژانر های مختلف برای شما بیاورد و شما را ساعات زیادی جلوی نمایشگر 77 اینچ این تلویزیون میخکوب کند. قابلیت Home Dashboard این امکان را فراهم می کند تا کاربر بتواند برنامه ها و کانال های مورد علاقه و پر استفاده خود را در صفحه اصلی ببیند تا دسترسی سریعی به آن ها داشته باشد و در وقت و زمان کاربر صرفه جویی شود. سیستم صوتی این مجموعه با بهره گیری از هوش مصنوعی به صورت کاملا هوشمندانه میزان صدا را با صحنه مطابقت می‌دهد تا شما در هنگام شنیدن احساس ناخوشایند و ناموزونی نداشته باشید. این سیستم صوتی برای ایجاد یک حالت فراگیر از فناوری Ultra Surround استفاده می‌کند.

در نتیجه حالت FILMMAKER در تلویزیون های مختلف محتواها را با تنظیمات مشابه هم پخش خواهد کرد تا تجربه یکسانی از تماشای کیفیت اصلی فیلم را تجربه کنید. تلویزیون ال جی B1 سایز 77 اینچ از فناوری Cinema HDR با فرمت های HLG، HDR10 Pro و Dolby Vision IQ پشتیبانی میکند. فناوری HDR در تلویزیون 4K HDR ال جی B1 باعث ایجاد کنتراست تصویر شده و جزییات صحنه ها را به خوبی نمایش میدهد. فرمت HDR10 Pro به افزایش دقت رنگ و وضوح تصویر کمک میکند و باعث میشود جزییات دقیقی از صحنه ها نمایش داده شوند.

تلویزیون ال جی دارای عملکرد گالری هنری است که به شما امکان می دهد وقتی تلویزیون خاموش است آن را به یک عکس واقعاً زیبا تبدیل کنید. همچنین ، این تلویزیون دارای پایه محکمی در وسط است تا بتوانید تلویزیون را بدون تکان دادن روی میز بگذارید و از تماشای برنامه یا فیلم مورد علاقه خود لذت ببرید. با توجه به اینکه B1 به جای downwards از یک بلندگوی front firing استفاده می کند؛ کیفیت صدا در اینجا بهتر نخواهد بود.

تلویزیون ال جی B1 از خروجی صدای 40 وات C1 پشتیبانی می کند و دارای قابلیت دالبی اتموس هم می باشد. B1 دارای همان قابلیت Clear Voice Pro در تلویزیون C1 است بنابراین می توانید دیالوگ های را به خوبی بشنوید. در این حالت همه یا بخشی از پردازش‌هایی که نمایشگر برای دریافت تصویر از منبع اصلی انجام می‌دهد حذف شده و موجب می‌شود تا انتقال تصویر سریع‌تر اتفاق افتد.

هرگونه سوالی در مورد این تلویزیون وسوسه انگیز دارید، می توانید با کارشناسان مشاور ژیارکالا تماس گرفته و ازمشاوره ی تخصصی و رایگانآن ها بهره مند شوید. ال‌جی کیفیت تصویر 4K را برای نمایشگر این تلویزیون مورد استفاده قرار داده است. ترکیب تلویزیون اولد با کیفیت تصویر 4K بهترین ترکیب خلق تصاویری باکیفیت و زیبا خواهد بود.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
برچسب‌ها: لیست قیمت تلویزیون ال جی , قیمت تلویزیون ال جی 65g1 , قیمت تلویزیون ال جی nano80 , قیمت تلویزیون ال جی 2021 , تلویزیون اولد ال جی مدل c9 , تلویزیون 2021 ال جی , قیمت تلویزیون 4k ال جی , قیمت تلویزیون 77 اینچ ال جی , قیمت تلویزیون ال جی B1 , قیمت تلویزیون اولد ال جی ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ جامع فناوری و موبایل های هوشمند خوش آمدید.